چگونه برای حل مشکل خواب برای بیمار به دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای حل مشکل خواب برای بیمار به دیالیز

چگونه برای حل مشکل خواب برای بیمار به دیالیز؟ در واقع، مشکل خواب در دیالیز ممکن است به پوست خارش و یا دلایل دیگر در ارتباط است، زندگی بیمار را تحت تاثیر قرار تا حد زیادی، بنابراین ما باید توجه بالا به آن پرداخت.

چرا بیمار به دیالیز باید توجه بالا به مشکل خواب خود را پرداخت؟

خواب مشکل را تحت تاثیر قرار 50-80٪ از بیماران تحت دیالیز، آن را تحت تاثیر قرار کیفیت زندگی به طور قابل توجهی. افزایش شواهد نشان می دهد که اختلال خواب است تاثیر عمیقی هر دو در یک فرد و در سطح جامعه. دلایل بسیاری می تواند به اختلالات خواب شود، مانند بیولوژیک، اجتماعی و عوامل روانی وجود دارد. برای افرادی که تحت درمان با دیالیز، کیفیت خواب ضعیف ممکن است اثر درمانی را تحت تاثیر قرار و یا بیماری بدتر می رود.

آیا ممکن است برای حل مشکل خواب در دیالیز؟

درمان مشکلات خواب اغلب به چالش کشیدن. تنها چند مطالعات به طور خاص پرداختن به مدیریت این اختلال خواب در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه وجود دارد. اما این معنی است که شما می توانید این مشکل را حل نمی کند، تا زمانی که شما می توانید پیدا کردن ریشه باعث می شود شما می توانید آن را درمان، حداقل می توانید یک خواب بهتر است.

چگونه برای حل مشکل خواب برای بیمار به دیالیز؟

برای بیماران دیالیزی راه بهتری برای حل مشکل خواب است که برای درمان بیماری های کلیوی و کاهش عوارض آن است. بنابراین این بدان معناست که بیماران نیاز به پیدا کردن روش هایی را برای کمک به آنها را از شر دیالیز و یا کاهش بار از آن است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند یک انتخاب خوب، به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد. با این بیماری به خوبی می رود، زمان دیالیز می توان کاهش داد.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: